روغن ها و پرایمرها

پرایمر پایه آب و روغن

دو نوع اصلی پرایمر رنگ وجود دارد. پرایمر پایه روغن و پرایمر پایه آب. بنابراین تفاوت پرایمر پایه آب و روغن چیست؟
تفاوت اصلی هر دو محصول در پایه پرایمر است. پرایمرهای پایه روغن شامل روغن های طبیعی یا مصنوعی در پوشش پرایمر برای حفظ جریان رنگ هستند. از طرف دیگر پرایمرهای پایه آب حاوی آب هستند.
از آنجایی که پرایمرهای پایه آب از آب استفاده می کنند، پوشش پرایمر نسبت به پوشش پرایمر پایه روغن سریعتر تبخیر و خشک می شود.
پرایمرهای پایه آب برای رنگ های پایه آب و کارهای رنگ آمیزی که نیاز به آماده سازی است مناسب هستند. پرایمرهای پایه روغن بیشتر برای رنگ های لعاب و کارهای رنگ آمیزی مناسب هستند که در آن آب بندی، دوام و مقاومت در برابر آب مورد نیاز است.

پرایمر اکریلیک Acrylic primer التمهيدي الاكريليك

پرایمر اکریلیک

پرایمر اکریلیک یا سیلر اکریلیک ایپک بویاخ
پرایمر اکریلیک یا سیلر اکریلیک ایپک بویاخ از رزین خاصی تولید شده که با اختلاف عوامل و مواد آبگریز کننده این محصول را به یک پرایمر بی نهایت مرغوب و استثنایی تبدیل کرده تا جایی که برای استخر ها که صد ها هزار لیتر آب در آن ذخیره می شود و از حساسیت فوق العاده برخوردار است این محصول را استفاده می کنند همچنین برای نماهای ساختمان های سیمانی و غیره. از این محصول هم برای زیر کار و هم در آخر برای رویه رنگ نما استفاده می شود.
این پرایمر ایپک بویاخ سطح زیر کار رنگ که عمدتا سیمانی هستند را چنان مسلح ( نفوذ ناپذیر ) می کند که دیگر آب به هیچ عنوان به آن نفوذ نمی کند.
این پرایمر را با 30% آب مخلوط کرده و سطح زیرین را کاملا آغشته سازید و تا سالیان سال از بابت رطوبت، خیال خود را راحت کنید.
طرز نگهداری:
  • از یخ زدگی جدا خودداری نمایید
  • دمای محیط را برای انبارداری 5+ درجه لحاظ گردانید تا بهترین تاثیر را داشته باشد.
  • مي توان با قلم مو يا غلطک يا پيستوله استفاده کرد.
روغن الیف ممتاز Alif premium oil زيت الالف الممتاز

روغن الیف بتونه ممتاز

کد 888

 

روغن الیف ممتاز ایپک بویاخ از بهترین نوع رزین GR تولید می شود این روغن پس از فراوری و افزودن مکمل ها به مصرف کننده این امکان را می دهد که هم برای حفاظت از بعضی سطوح چوب، گچ و … از آن استفاده کنند و هم بتوانند تا یک بتونه نقاشی خیلی با دوام از آن درست نمایند همانطور که افراد حرفه ای نقاش در جریان آن هستند در درست کردن بتونه حرفه ای یکی از معضلات عدیده نقاشان عزیز الیف بتونه می باشد که این امر نیز با استفاده از این الیف ممتاز به آسانی قابل حل است الیف ایپک بویاخ در دو نوع A و B تولید می شود.
طرز نگهداری:
  • از یخ زدگی جدا خودداری نمایید
  • دمای محیط را برای انبارداری 5+ درجه لحاظ گردانید تا بهترین تاثیر را داشته باشد.
  • مي توان با قلم مو يا غلطک يا پيستوله استفاده کرد.
هیدرو الیف پایه آب water base Hydro Alif الألياف المائية القائمة على الماء

روغن الیف پایه آب

کد 07

هیدرو الیف پایه آب ( الیف زیر کار ) ایپک بویاخ یک محصول فوق العاده تمیز و بی بو می باشد. این روغن برای استحکام بخشیدن به سطح زیر کار گچ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین بتونه کاری بر روی سطح را نیز سهولت می بخشد و همینطور مصرف رنگ را در سطوح بالا، پایین می آورد نداشتن بوی زننده این محصول موجب شده تا استفاده از آن و جایگزینی نسبت به محصولات ( مواد عالی ) قدیمی سرعت زیادی داشته با شد.
نحوه استفاده:
  • این محصول را با 30% یا 40% آب معمولی مخلوط کرده و سطح را کاملا با آن آغشته سازید.
طرز نگهداری:
  • حتما از سرما و یخ زدگی محافظت شود.
نکته: به مقدار مصرف خود آب اضافه کنید و حدالامکان از مخلوط و نگهداری با آب به مدت طولانی اجتناب کنید تا محصول در بهترین شرایط استفاده باشد.
شرکت رنگ سازی ایپک بویاخ با بیش از 18 سال سابقه تولید و فروش رنگ ساختمان و صنعتی در ایران و دارای گواهینامه های رسمی از موسسات معتبر داخلی وخارجی می باشد و با بهره گیری از کادر مجرب و متعهد در راستای اهداف بلند مدت شرکت که رسیدن با نهایت کیفیت و رضایت مشتری می باشد حرکت می نماید .