رنگهای روغنی براق

رنگ های روغنی ساختمانی بر پایه الکید رزین تولید می شود و قابل مصرف بر انواع دیوارهای گچی و سیمانی، سطوح چوبی، فلزی و غیره می باشد. بنا به سلیقه مصرف کننده می توان آنرا کاملا مات و یا براق به نسبت دلخواه مشتری ترکیب نمود و بکار برد.

رنگ روغنی براق

رنگ روغنی براق با باکیفیت ترین مواد اولیه تولید می شود و رنگی حلال و مناسب برای پوشش سطوح بالایی می باشد. میزان پوشش بالا، درخشندگی و نرمی بیشتر از ویژگی های خاص این رنگ است. می توانید این رنگ را با تمام رنگ های حلال مخلوط کنید.
  • این رنگ دارای تمامی گواهینامه های استاندارد 1700 است و علامت استاندارد آن نیز این ادعا را ثابت می کند. چگالی و سفیدی منحصر به فرد آن برای همه شناخته شده است. در ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه، تکنولوژی روز و تجربه نیروی انسانی ماهر استفاده شده است.
  • مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش بالا
  • ماندگاری بالا
  • مقاومت محیطی بالا
  • براق

رنگ روغنی براق ایپک بویاخBright oil paint Ipec Boyach طلاء زيتي لامع من شركة إيبك بوياخ

رنگ روغنی براق
رنگ روغنی اولترا

رنگ روغنی براق سفید اولترا

کد 01

رنگ روغنی براق سفید اولترا
رنگ روغنی براق اولترا ایپک بویاخ از بهترین مواد رنگ سازی تهیه گردیده است این محصول به دلیل صادراتی بودن آن از پوشش، سفیدی و براقیت فوق العاده ای برخوردار است
  • از لحاظ دوام و براقیت می توان به این رنگ، سالیان سال اعتماد کرد و بدون هیچ گونه نگرانی در مکان های حساس که درگیری فیزیکی بالا دارند استفاده کرد.
  • پوشش فوق العاده
  • براقیت فوق العاده
  • سفید
براق اولترا یک حس جدید و متمایز از رنگ آمیزی می باشد.

از این رنگ ها برای پوشش کلیه دیوارها و سطوح گچی، سیمانی، چوبی و فلزی استفاده می شود.
شرایط خشک شدن: در صورت استفاده خالص از رنگ های روغنی، لایه های نازک در یک ساعت در دمای 25 درجه سانتی گراد و لایه های ضخیم در 22 ساعت خشک می شوند.
توجه: حداقل حرارت محیط باید 5 درجه سانتیگراد و حداکثر آن 40 درجه سانتیگراد باشد
شرایط نگهداری: بهترین زمان برای استفاده 14 ماه پس از تاریخ تولید در دمای 25 درجه سانتی گراد نگهداری می شود.
رنگ سفید
بسته بندی: کوارت، گالن و فویل

رنگ های روغنی نیمه براق

کد 700 و 800

رنگ روغنی نیمه براق و یا نیمه مات
رنگ روغنی نیمه براق و نیمه مات ایپک بویاخ بر پایه رزین الکید تولید شده
این محصول با توجه به سلیقه مشتری در دو مدل تولید می شود
1- روغنی نیمه براق ایپک بویاخ یک رنگ رویه کامل است که تمایل به فام براق دارد ولی براق کامل نیست و انتظار مصرف کننده را نسبت به داشتن سطحی روغنی با قابلیت تمام شستشو و متمایل به براقیت دارا می باشد و با اطمینان می توان گفت که 100% نیاز مشتری را تامین می کند
2- رنگ روغنی نیمه مات ایپک بویاخ یک رنگ رویه است که تمایل به فام مات دارد ولی مات کامل نیست این رنگ ها به دلیل قیمت مناسب و کاربرد آسان از محبوبیت خاصی برخوردار است. این محصول در بسته بندی 1 کیلو، گالن 4.300 کیلو، حلب 20 کیلو و… و سفارش مشتری تولید می شود
رنگ های روغنی نیمه براق و نیمه مات به دلیل اختلاط دقیق مات یا براق در کارخانه به دست مهندسان گزینه خیلی مناسب و با صرفه اقتصادی بالا برای مصرف کننده می باشد و از یک طرف خیال مشتری را به جهت استرس در کم یا زیاد مخلوط کردن مات و براق از بین می برد و مصرف کننده با خیال آسوده و تنها با تهیه یک نوع رنگ نیمه براق یا نیمه مات به هدف خود می رسد.
حلال محصول: تینر روغنی ایپک بویاخ و یا تینر روغنی مناسب موجود
طرز انبارداری: از نور مستقیم خورشید به مدت طولانی محافظت شود
زمان خشک شدن: رنگ روغنی نیمه براق یا نیمه مات ایپک بویاخ در حالت معمولی هوا بین 2 تا 4 ساعت از لحاظ سطحی خشک می شود و تقریبا 10 ساعت طول می کشد تا عمق رنگ نیز خشک شود.
این محصول را می توان با قلم مو یا غلطک یا پیستوله استفاده کرد.
امیدواریم تا لحظات شاد و خوش رنگی را در زندگی تمام شما عزیزان شاهد باشیم.
رنگهای نیمه براق روغنی
رنگ روغنی مات استاندارد و سوپر 400 500

رنگ روغنی مات سفید

کد 400استاندارد ، 500 سوپر

رنگ‌های روغنی مات ایپک بویاخ با استفاده از رزین الکید تهیه می شود این رنگ ازبهترین مواد اولیه تشکیل شده  به طوری که هم از لحاظ پوشش فوق العاده می باشد و در برابرشراتط محیطی ماندگاری بالایی دارد.
  • مقاومت بالا
  • سطحی کاملا مات
  • زیبایی خیره کننده و شکست نور
  • تنوع رنگ بالا، تغییر رنگ آسان
  • رنگ مات ایپک بویاخ، رنگ آرام یخش

روغن جلا

کد 144

روغن جلای ایپک بویاخ از بهترین رزین الکید شفاف تولید گردیده، این محصول بیشترین کاربرد را در زیبا سازی عوامل چوبی وحفاظت از آنها را بر عهده دارد این محصول تغییری در رنگ خود سطح ایجاد نمی کند و فقط به عنوان شفافیت بخشیدن به سطح و ضد آب نمودن آن می باشد
  • زیبا سازی
  • حفاظت
  • ضد آب نمودن
  •  طرز استفاده :
           ابتدا سطح مورد نظر را کاملا تمیز کنید و سپس روغن جلا را با تینر مخصوص رقیق کنید و آن را با قلم مو، پیستوله یا غلتک اعمال کنید.
روغن جلا ایپک بویاخ Ipak Boyakh polishing oil زيت تلميع

رنگ روغنی مات

کد مشکلی 405، قهوه ای 406

رو غنی الکید ویژه

رنگ روغنی الکید ویژه رویه

شرکت رنگ سازی ایپک بویاخ با بیش از 18 سال سابقه تولید و فروش رنگ ساختمان و صنعتی در ایران و دارای گواهینامه های رسمی از موسسات معتبر داخلی وخارجی می باشد و با بهره گیری از کادر مجرب و متعهد در راستای اهداف بلند مدت شرکت که رسیدن با نهایت کیفیت و رضایت مشتری می باشد حرکت می نماید .